سلامت داتڠ ك لامن راسمي سكوله كبڠسأن ڤاڬر بسي ﴿سكوله بيستاري﴾ كوالا نيروس ترڠڬانو

Sunday, October 25, 2009

Kepada ex student SK Pagar Besi

Salam,

Saya dah lama x update blog ini kerana kesibukan tugas. Insyaallah saya akan cuba update sekerap mungkin. Untuk bekas-bekas pelajar SK Pagar Besi, sudilah kiranya anda beri maklumat atau e-mail kepada saya maklumat anda untuk dikumpulkan. Mudah-mudahan sekiranya ramai yang beri respon, bolehlah dianjurkan majlis reunion ex-guru dan ex-student skali.

4 comments:

Unknown said...

cemek0m sir,nie noreen..lau bley buat reunion nie cpat ckit c0z rindu giler dkat ckg2 terutama ckg yg mengajar sye..krim salam kat ckg maziah n ckg2 yg mengenali kiter ea.wsalam

mohd faez said...

ssalamualaikum,nie faez.saya rase bagus juga cadangan SIR nie.kalau boleh, buat reunion nie cepat skit sebab lame doh dok jumpe cikgu semua,kawan2 lame pun susoh doh nok jumpe le ning,semua doh ikut haluan masing2.kirim slm kat semua cikgu tahun 2009 dan tahun nie kirim salam juga kepa da cik anuar yang menjaga E-book tu.sekian dari saya assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

mohd faez said...

sir saya rase sir patut memper cepatkan reunion tu sebab saya rase semua orang akan menyokong cadangan itu.

Unknown said...

Saya merupakan ex-student SKPB Batu rakit batch 1989... I left SKPB in the year of 1993 (berpindah sekolah di Perak)... Apa2 pun SKPB tetap didalam ingatan dan sentiasa teringin untuk melihat guru-guru yang pernah berkhidmat dan juga sahabat di batch yang sama...